Публікація: Бренд-менеджмент як фактор успіху
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент, національний бренд, туристичний брендинг, аналіз існуючих дизайнів і брендів, брендова архітектура, корпоративний дизайн
Бібліографічний опис
Дорогін М. С. Бренд-менеджмент як фактор успіху [Електронний ресурс] / М. С. Дорогін, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 314-317.