Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Поєднання онлайн та офлайн інструментів маркетингу на прикладі автомобільного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пономаренко, Валерія ВадимівнаДокумент Особливості стратегії міжнародного маркетингу підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шарова, Анастасія ОлександрівнаПублікація Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах(2023) Боровик, О. Г.; Пасічник, Д. М.; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.Публікація Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період(2023) Ларка, Людмила СергіївнаВизначено ризики повоєнного відновлення економіки України. Систематизовано маркетингові ризики підприємств сфери гостинності у повоєнний період: ризики при покращенні іміджу підприємств; ризики, які супроводжують активізаціюл роботи готелю у соціальних мережах з метою просування свого бренду; ризики, які виникають при орієнтації підприємства на концепцію "внутрішнього маркетингу"; ризики, які виникають при удосконаленні цінової політики.Публікація Підходи до оцінки ефективності реклами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Тенденції розвитку міжнародних маркетингових комунікацій підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Смагло, К. І.; Зубкова, Аліна БолеславівнаДокумент Етапи розробки та реалізації конкурентної стратегії на зовнішньому ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Черьомухін, А. В.; Чекмасова, Ірина АнатоліївнаДокумент Інформація – головний інструмент маркетингових досліджень(НТУ "ХПІ", 2013) Ляшенко, Г. П.Документ Аналіз маркетингових підходів в управлінні підприємством(НТУ "ХПІ", 2013) Дідорчук, І. Л.; Геворкян, К. Е.