Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Внутрішні фактори впливу на виробничий потенціал підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Яковлев, Владислав ІгоровичДокумент Сутність маркетингу персоналу компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Величко, Я. І.; Бобрик, Т. К.Документ Understanding the types and importance of consumer loyalty in business(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Fedotova, I. V.; Kurbanov, E. M.Документ Теоретичне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства як основи його ринкової сталості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лапін, С. В.; Лучна, Є. О.Публікація Управління маркетинговою діяльністю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Філяєв, П. А.Документ Маркетингові підходи до управління та принципи просування бізнесу в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Доманська, Г. І.Публікація Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Гринькова, О. К.Документ Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Данько, Тарас Володимирович; Кітченко, А.