Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості управління персоналом соціального закладу в Україні та за її межами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Роль соціального середовища абітурієнта у виборі освітньої програми(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Савченко, М. М.Документ Дослідження дисперсності та елементного складу пилу на ливарній ділянці у навчально-виробничому центрі нту "ХПІ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Макаренко, Вікторія Василівна; Толстоусова, Оксана ВалеріївнаДокумент Показники ефективності управління дистанційною працею персоналу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Рябченко, О. М.; Пантелєєв, Михайло СергійовичДокумент Mutually beneficial relationships between personnel and enterprises: factors for business success(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Fedotova, I. V.; Kutsakon, Ye. S.Документ Роль соціальної роботи в економіці держави(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Харламов, М. І.; Ващук, Т. С.Документ Значення бренду роботодавця для корпоративної культури компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Боровська, Віолетта АндріївнаБренд роботодавця є інструментом підвищення ефективності використання персоналу, який розроблено, щоб дати працівникам докази поєднання матеріальних і нематеріальних елементів системи корпоративних цінностей, як основи функціонування бізнесу. Ідея HR-бренду полягає в тому, що компанія презентує себе, як турботливого роботодавця, який піклується про своїх працівників.Документ Розвиток лояльності персоналу як основа протидії хедхантингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Неманіхіна, Наталія ВікторівнаДля формування лояльності персоналу необхідно застосовувати наступні заходи: комплексний підхід до мотивування персоналу, який передбачає не тільки матеріальне але і різноманітність нематеріальних засобів; регламентація і нормування, що дає працівникам впевненість і стабільність, підвищує прихильність до компанії; розвиток корпоративної культури, яка поширює поділювані працівниками цінності в компанії і спрямована на командну робота; поведінка керівників, які демонструють відданість підприємству; впровадження системи управління конфліктами та змінами. Таким чином, компанія, яка реалізує заходи з розвитку лояльності персоналу, знижує негативні наслідки хедхантингу.Публікація Мотивація працівників як чинник підвищення ефективності діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ленков, Д. В.Документ Вплив міграції на зміни структури робочої сили в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Калашник, М. Ю.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »