2020
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44964
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Впровадження елементів антикризового управління із застосуванням платформи блокчейн(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Фальченко, Олена ОлександрівнаАнтикризове управління із застосуванням платформи блокчейн, інструментарій якого становить підґрунтя ефективного реагування на зміни, що загрожують нормальному функціонуванню підприємства пропонує кардинально новий підхід, який не тільки знижує негативні наслідки кризових явищ але і змінює взаємодію між людьми. Це важливо при впливі зовнішнього середовища на підприємство, хеджуванні ризиків, особливо фінансових, забезпеченні довіри до системи обліку фінансів, яка дозволяє вчасно зробити моніторинг операцій з фінансових результатів . Зацікавленість в прозорих облікових системах стала особливо важливою при появі цифрових платіжних систем, які пропонують суворі вимоги щодо часу підтвердження та безпеки транзакцій. Головною метою впровадження елементів антикризового управління із застосуванням платформи блокчейн є обробка інформації із гарантією безперебійної роботи із заданими параметрами без єдиного центру прийняття рішень, із збереженням конфіденційності інформації щодо розрахунків але із прозорістю та можливістю всебічного аудиту.Документ Загрози економічній безпеці підприємства: класифікація за видами та способами формування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Риндін-Баранов, Сергій СергійовичУ статті проаналізовано економічно сутність такої важливої для будь-якого підприємства складової, як економічна безпека. Обґрунтовано важливість захисту підприємства від різного роду загроз, а також необхідність їх постійного моніторингу. Визначено необхідність забезпечення економічної безпеки підприємства не тільки на рівні підприємств, а й на рівні безпеки держави. Було виявлено два основних підходи до визначення поняття «економічна безпека», на основі чого було надано визначення поняття «економічна безпека підприємства» у сучасних умовах функціонування на ринку України. Був проаналізований термін “загрози”, на основі якого було надано визначення терміну «загроза економічній безпеці підприємства». Була сформована класифікація і ранжування загроз в залежності від їх характеру і ступеня представленої ними небезпеки. На основі класифікації загроз був зроблений висновок, що окрім загально світових загроз, загрози для кожного підприємства певні особливості в залежності від його типу та характеру діяльності. Був зроблений висновок що, фактори формування небезпек і загроз діяльності підприємства можна розглядати з різних точок зору в залежності від сфери формування, механізмів впливу і можливості прогнозування. На основі наведеного визначення сформовані причини виникнення глобальних, а також внутрішніх загроз на підприємствах, а також приведена класифікація чинників формування загроз на підприємстві. Зважаючи на проблеми промислових підприємств України, було розглянуто специфічні загрози для промислових підприємств на основі критеріїв, висунутих різними вченими. Було зроблено висновок, що загрози економічній безпеці підприємства перегукуються один з одним і переплітаються, що призводить до певних ускладнень в їх ідентифікації при побудові систем економічної безпеки і виділенн і суб'єктів і об'єктів економічної безпеки.Документ Бізнес-культура, її склад та механізм формування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Воробйова, Лариса Дмитрівна; Таловер, Володимир АдиславовичПід бізнес-культурою можна розуміти дещо різні явища. По-перше, її можна розглядати як загальне широке поняття, а можна як вузьке визначення бізнес-етикету. У першому випадку, бізнес-культура включає в себе складні системи взаємовідносин на підприємствах і між ними. У вузькому значення — це виконання норм і правил, які подекуди за змістом є не більше ніж умовностями. По-друге, бізнес-культуру можна розглядати як корпоративну культуру певного підприємства або ж сукупність культурних норм та цінностей певного регіону, країни або сучасного світу. Насправді, усі вище перелічені ознаки взаємопов’язані. Бізнес-культура — це модель або стиль ділових операцій та комунікації. Це способи ведення бізнесу, як в окремо взятій компанії, так і в глобальному середовищі. Культура бізнесу всередині компанії визначає, як різні рівні співробітників спілкуються один з одним, а також як співробітники працюють із клієнтами та партнерами. Тому було розглянуто склад і фактори впливу на бізнес-культуру, різноманітні функції, що визначаються внутрішнім станом формального механізму підприємства та ті, що визначаються необхідністю адаптації підприємства до свого зовнішнього середовища. Також досліджено складові компоненти корпоративної культури, особливості механізму формування бізнес-культури та систему індикаторів щодо оцінки складових бізнес-культури. Також у роботі були досліджені граничні інтервали для визначення якісного рівня бізнес-культури, що дозволить підвищити обґрунтованість та якість прийнятих управлінських рішень; поліпшити інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління бізнес-культурою; знизити ступінь невизначеності та ризику при здійсненні заходів щодо її формування. Бізнес-культура включає місію підприємства - найважливішу мету його існування та розвитку, а також цінності, що розділяють люди, які працюють на підприємстві; традиції, норми і правила поведінки, а також моральні та естетичні принципи, на яких вони ґрунтуються.Документ Современный путь подготовки инженерно-технических работников, как основа для повышения конкурентоспособности машиностроительных предприятий Украины(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дегтярев, Иван Михайлович; Нешта, Анна Александровна; Самардак, Николай ФилипповичАнализируется проблема подготовки специалистов заведениями высшего образования в области проектирования и изготовления насосного оборудования для предприятий Украины. В работе детально рассмотрена организационная структура, присущая предприятиям машиностроения Украины и стран СНГ, и выполнено ее сравнение со структурой предприятий развитых стран с рыночной экономикой. Выявлены причины низкой конкурентоспособности машиностроительных предприятий Украины и предложены пути их решения. Приведены примеры организации структуры предприятий Украины специализирующихся на изготовлении насосного оборудования, а также показано влияние их структуры на конкурентоспособность. На основе анализа структурных схем взаимодействия отделов и бюро предприятий насосостроения Украины и развитых стран, а также потребностей рынка труда определен круг обязанностей современного инженерно-технического работника для конкурентоспособного предприятия. Показана роль современных инженерно-технических работников в конкурентоспособности продукции. Предложен новый термин – «инженер-разработчик», который наиболее точно характеризует современного инженерно-технического работника и отвечает потребностям рынка труда. Сформированы требования к инженерно-техническим работникам предприятий Украины в области насосостроения. Предложено объединение функций конструкторских, технологических подразделений и отдела маркетинга в подразделение инженера-разработчика для сокращения времени выпуска продукции, что позитивно отразится на конкурентоспособности предприятия. В работе приведена методика подготовки данных кадров с точки зрения потребностей производства на базе заведений высшего образования в рамках углубленного межкафедрального сотрудничества на основе кафедр технического направления при содействии кафедр управления и экономики. В методике приведены этапы подготовки будущих специалистов, включающие отбор и формирование групп, руководство, и процесс трудоустройства, а также перечень базовых, и дополнительных дисциплин для студентов образовательно профессиональной программы «Гидравлические машины и аппараты» и смежных с ней.