Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Комп'ютерне моделювання геометричних аномалій у з'єднаннях з натягом(НТУ "ХПІ", 2018) Щепкін, Олександр Віталійович; Андрєєв, Арнольд ГеоргійовичУ машинобудівних конструкціях з'єднання з деталей посадкою з натягом широке застосовуються. Предметом дослідження є порівняльний аналіз з'єднань з натягом, які мають відхилення від правильної геометричної форми. Найбільш поширеними способами складання є запресування однієї деталі в іншу зусиллям преса ("пресова посадка"), попередній нагрів охоплюючої деталі з подальшим складанням ("гаряча посадка"), попереднє охолодження внутрішньої деталі рідким азотом з подальшим складанням або комбінація цих способів Розглядається посадка валу еліптичної форми в круглу втулку. Результати наводяться у формі рисунків. Виконані дослідження дозволяють дослідити вплив параметрів з'єднання на його міцність, намітити раціональні шляхи його зміцнення.Документ Оцінка міцності і придатності для використання з’єднань з натягом з геометричними аномаліями(НТУ "ХПІ", 2017) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Щепкін, Олександр ВіталійовичПредметом дослідження є порівняльний аналіз з’єднань з натягом, які мають відхилення від правильної геометричної форми. Розглядаються різні геометричні аномалії форми валу: конічна, бочкоподібна, сідлоподібна, посадка валу еліптичної форми в круглу втулку. Результати наводяться у формі таблиць і рисунків. Виконані дослідження дозволяють дослідити вплив параметрів з'єднання на його міцність, намітити раціональні шляхи його зміцнення.Документ Дослідження напружено-деформованого стану деяких типів профільних з’єднань з натягом(НТУ "ХПІ", 2010) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Щепкін, Олександр ВіталійовичОписана імітаційна модель, призначена для дослідження процесу складання конструкцій, які мають з'єднання з натягом, забезпечує виконання технологічних і міцностних вимог до конструкції. Контактна задача вирішується за допомогою ПК ANSYS. Результати наведені у вигляді таблиці та малюнків.Документ Дослідження напружено-деформованого стану гайки зі стопорним посадочним кільцем(НТУ "ХПІ", 2010) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Белостоцький, В. О.; Щепкін, Олександр ВіталійовичСтаття присвячена дослідженню напружено-деформованого стану самостопорної гайки в умовах експлуатації при посадці її на вал з натягом, що тягне за собою переміщення в сполучних точках й може негативно впливати на надійність стопоріння при динамічних навантаженнях.Документ Напружено-деформований стан профільних з'єднань з натягом при технологічних і експлуатаційних навантаженнях(НТУ "ХПІ", 2015) Данілов, Деніс Володимирович; Андрєєв, Арнольд Георгійович; Щепкін, Олександр ВіталійовичУ роботі проводиться порівняльний аналіз різних варіантів профільних з'єднань з натягом для визначення впливу форми валу і втулки на розподіл основних параметрів, які характеризують напружено-деформований стан: сумарних переміщень, еквівалентного напруження за критерієм Мізеса і контактного тиску під дією натягу, відцентрових навантажень при обертанні й температури. Виконані дослідження дозволяють зіставити напружено-деформований стан різних варіантів профільних з'єднань і визначити вплив параметрів з'єднання на його міцність, намітити раціональні шляхи зміцнення.Документ Раціональне технологічне нагрівання при зборці колісних пар залізничного рухомого складу(НТУ "ХПІ", 2004) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Добровенський, Ю. М.; Романов, С. В.; Щепкін, Олександр ВіталійовичOn the basis of the available experimental data the systematic numerical research of one piece rolled railroad car wheel were made using technological heating by induction-heating devices which allowed the establishment of the laws of the stress-strain state of the wheel set elements, during its thermal assembly. The optimization was conducted with restrictions on stresses and temperatures.Документ Оптимізація нагрівання при виплавлянні речовини з деталей циліндричної форми(НТУ "ХПІ", 2007) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Маркін, О. М.; Щепкін, Олександр ВіталійовичThe heat optimization for artillery shell to smelt its content in technological process of unloading the out-of-date ammunition is the subject of this article. The heat is carried out by inductive-heating device. The computational investigation is made by the finite element method. The simplex method by J.A.Nelder and R.Mead is applied for optimization.Документ Оптимізація нагріву при роз'єднанні деталей(НТУ "ХПІ", 2006) Андрєєв, Арнольд Георгійович; Резниченко, М. К.; Щепкін, Олександр ВіталійовичOn example of heating the vehicle gear when putting it on the axis the opportunities of charge energy optimization are shown. The optimization was conducted with restrictions on pressure and temperatures. The dependence of charge of energy from properties of material is shown. The improved simplex method by J.A. Nelder and R.Mead is appliedДокумент До оптимального проектування коліс рухомого складу залізниць при технологічних та експлуатаційних навантаженнях(НТУ "ХПІ", 2005) Резниченко, М. К.; Щепкін, Олександр ВіталійовичThe systematic numerical research of railroad car wheel were made using technological heating by induction-heating devices which allowed the establishment of the laws of the stress-strain state of the wheel set elements, during its thermal assembly