Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Висвітлено актуальність та значущість діагностики цифрових бізнес-комунікацій у сучасній маркетинговій діяльності підприємства. Показано необхідність стратегічної орієнтації підприємств на різноманітні цифрові канали комунікації зі споживачами в сучасних умовах. Перелічено основні форми сучасних цифрових бізнес-комунікацій, такі як контекстна реклама, соціальні медіа, мобільні додатки, відео- та аудіо-контент тощо. Наголошено на зростанні популярності за останні роки соціальних мереж, електронної комунікації, мобільних додатків та інших цифрових каналів, що створило унікальні можливості для досягнення цільової аудиторії. Відзначено, що цифрові бізнес-комунікації стають дедалі більш персоналізованими та спрямованими на індивідуальні потреби споживачів. Акцентовано увагу, що зі зростанням обсягу цифрових даних та різноманітності каналів взаємодії, виникає потреба в ефективній діагностиці та аналізі цифрових бізнес-комунікацій. Визначено якісні та кількісні методи діагностики цифрових форм бізнес-комунікацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інформаційних технологій в маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Васильцова, Світлана Олександрівна; Оборіна, Анастасія Юріївна
    У статті проаналізовано сутність такої категорії як інформаційні технології та їх використання в маркетингової діяльності підприємства. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на цю категорію. Безперервна регенерація інформаційних технологій породила інформаційні системи. Інформаційні системи - це сукупність правил, які вирішують, які дані відбирати і як їх обробляти. Розвиток інформаційних технологій викликав великі зміни в структурі організації і вплинув на всі операції бізнесу. Комунікація, купівля-продаж, отримання інформації, маркетинг і реклама, управління, охорона здоров'я, логістика, банківська справа набувають нових форматів завдяки інформаційним технологіям. В даному дослідженні було розглянуто вплив ІТ на маркетинг. ІТ вплинули на маркетинг як маркетингові інформаційні системи, що підтримують всі маркетингові операції бізнесу, так і диверсифікацію маркетингового процесу. Ми мали на меті проаналізувати ці два основні ефекти в нашому дослідженні. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вніс багато нового та прискорив сучасні процеси. Інформаційні технології вплинули на стиль роботи організацій. Економічні та соціальні наслідки цих змін викликали великі зміни в структурі організації. Організації, які хотіли вижити, інвестували в інформаційні технології і таким чином зробили свої стилі роботи сумісними з інформаційними технологіями. Цим обміни не обмежилися, і вони направили організації на інвестиції в оновлення, оновлення та відновлення апаратного та програмного забезпечення. Інвестиції організацій зробили організаційну структуру більш плоскою, збільшили кількість співробітників і бюрократичних робіт, зменшили витрати на комунікацію, формування та збереження документів. Вона також використовується від найнижчого рівня управління до найвищого рівня і підтримує всі рівні управління у прийнятті рішень. Це забезпечило гнучкість організаціям, які надають перевагу центральному або місцевому управлінню, і вплинуло на організаційний контроль, комунікацію, механізм повноважень і процес прийняття рішень. Інформаційні технології, які використовуються на всіх рівнях управління, сьогодні є стратегічним інструментом для ділового світу. Інформаційні технології сприяють створенню основи організації та виконують такі функції, як маркетинг, логістика, продаж, надання послуг, закупівля, управління людськими ресурсами, менеджмент. Вони також зміцнюють ланцюжок створення вартості між організаціями, клієнтами та постачальниками. Всі рівні управління здійснюються за допомогою інформаційних технологій. З цим новим інформаційним етапом організації повинні змінити свої маркетингові дії.
  • Ескіз
    Публікація
    Бренд-менеджмент в стратегічному управлінні підприємством
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Мирошник, Тетяна Олегівна
    Брендинг є невід'ємною складовою маркетингової діяльності підприємства та може аналізуватись в різних аспектах. Бренд-менеджмент – це процес створення і управління брендом, який заснований головним чином на збуті товару. Основними складовими в даному процесі є ідеї бренду, аналіз ринку, розробка стратегії, організація рекламної компанії. Крім того, на сьогодні брендингова політика являється однією з елементів маркетингу, вона визначає позиції інших видів політики, оскільки на сьогодні роль бренду для підприємства являє собою визначальний фактор конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку. При формування бренду необхідно формувати проблеми, що стосуються потреб, пропозиції і попиту, так як вони в повній мірі відображають специфіку функціювання ринку продукції. Диференційовано процес управління брендом в блоки; запропоновані методи визначення вартості бренду підприємства. Передумови зміни бренд-менеджменту мають зв'язок з процесами та циклами, що відбуваються в економіці такі, як: глобалізація бізнесу, розвиток науково-технічного прогресу, зміни в зовнішньому середовищі та соціумі та навіть розширення меж ринкової діяльності, тому відображено порівняння динаміки бренд-менеджменту підприємств; проведено порівняння концепцій бренд-менеджменту. Процес стратегічного управління брендом важливий для створення і підтримки капіталу бренду. Розробка стратегії, яка успішно підтримує або поліпшує пізнаваність бренду, зміцнює асоціації бренду, підкреслює якість бренду і його використання, є частиною управління брендом. В сучасному світі «Бренд-лідерство» запропоновано як нова концепція у бренд-менеджменті. Таким чином для утримання конкурентної позиції кожен керівник повинен в першу чергу при розробці своєї стратегії враховувати цінність свого бренду та приділити увагу брендингу і найти ключові моменти для виграшної позиції.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing audit: trends and approaches
    (NTU "KhPI", 2010) Danko, Taras; Karavan, Al.
    The conceptual frameworks of the marketing audit have been introduced by different contributors since the late 1950s. Nowadays when almost all companies understand the significant role of marketing in an organization they more or less efficiently implement marketing practices. The marketing audit is a fundamental part of the marketing management process. It is the major tool for marketing performance evaluation. Nevertheless, there is no single vision among researchers about how to define marketing audit and how to conduct it.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості сегментування промислового ринку
    (НТУ "ХПІ", 2010) Косенко, Олександра Петрівна
    В роботі розглядаються напрямки поліпшення організації макро- і мікросегментування промислового ринку з метою визначення цільового сегменту та вірної позиції у плануванні конкурентної боротьби.
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація організаційної структури маркетингової служби промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Шаповалова, Ю. В.; Мірошник, Марія Володимирівна
    У роботі розглядаються роль служби маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних ринкових умовах, основні форми структурної організації служби маркетингу на підприємстві, а також на прикладі українського промислового підприємства розглядається існуюча служби маркетингу та пропонуються заходи щодо її оптимізації.
  • Ескіз
    Документ
    PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Гармаш, І. Є.
    Анотація. В статті розглянуто сучасний стан паблік рилейшнз, проблеми та перспективи розвитку їх в Україні. А також актуальність використання піар-технологій у публічному житті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чміль, А. С.
    У даній роботі було розглянуто підходи до формування та реалізації стратегії збуту, визначено фактори, які впливають на неї та досліджено етапи її вибору.
  • Ескіз
    Документ
    Освітні послуги вищого навчального закладу і їх ресурсне забезпечення
    (НТУ "ХПІ", 2012) Дмитренко, О. М.
    Проведена класифікація і структуризація видів освітніх послуг вищих навчальних закладів, визначені їх соціально-економічні категорії, ресурсне забезпечення та суспільне значення.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2012) Сударкіна, Світлана Петрівна; Торіна, О. В.
    У статті розглянуті основні аспекти маркетингової діяльності підприємства та необхідність її вдосконалення. Проаналізована маркетингова діяльність промислового підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.