Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Алгоритм оцінки військово-технічної ефективності використання військової автомобільної техніки частинами і підрозділами Національної гвардії України в ході бойових дій (операцій)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Рікунов, Олег Миколайович; Кужелович, Віктор ІвановичВ статті аргументована актуальність визначення показника військово-технічної ефективності використання військової автомобільної техніки частинами і підрозділами Національної гвардії України при виконанні бойових завдань(операцій). В теперішній час для оцінювання стану військової автомобільної техніки застосовуються спеціальні показники, які являють собою числове вираження вимірників або їх відношення. Існуючі методики планування автотехнічного забезпечення, методи прогнозування кількісної оцінки показника військово-технічної ефективності використання військової автомобільної техніки в ході бойових дій мають потребу в подальшому вдосконаленні. В статті запропоновано в якості показника військово-технічної ефективності застосування військової автомобільної техніки в бойових умовах використовувати комплексний показник – узагальнений коефіцієнт військово-технічної ефективності використання військової автомобільної техніки в ході бойових дій (операцій) та визначити напрями підвищення ефективності застосування техніки.Документ Сучасне формування трудового потенціалу підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гриценко, Наталя ВалеріївнаУ системі виробництва та економічних відносин центральне місце посідає людина. Вона визначає цілі та напрями розвитку виробництва, організовує його, виробляє товари й надає послуги для свого життя та розвитку. Тому ефективність економіки будь-якого суспільства насамперед визначається якістю наявних трудових ресурсів та способом їх використання у виробництві, адже основною продуктивною силою є люди, тобто їхня майстерність, освіта, підготовка, мотивація діяльності. В умовах прискореного розвитку науки, техніки і технологій, глобалізації економічних процесів, доступності капіталу, широкого асортименту засобів і предметів праці конкурент ні переваги підприємств формуються внаслідок ефективного використання професійних, творчих, комунікаційних та інших здібностей працівників, адже швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища, розробляти і впроваджувати інноваційні проекти у всі сфери діяльності підприємства, ефективно управляти його виробничим потенціалом можна лише за наявності всебічно освічених, висококваліфікованих і мобільних працівників. Тому дослідження ефективності використання трудового потенціалу підприємства має неабияке значення на сучасному етапі розвитк у економічних відносин. Варто зазначити, що сьогодні вітчизняні підприємства практично не займаються дослідженням станом трудового потенціалу, а особливо над процесами його формування та використання. Значне зменшення обсягів виробництва продукції, збільшення неплатежів, невиплати заробітної плати та її низький рівень значною мірою обумовлюють погіршення професійнокваліфікаційного рівня працівників, їхнього морального, мотиваційного й творчого потенціалів, що, в свою чергу, негативно впливає на рівень продуктивності праці і загалом на ефективність діяльності підприємства.Документ Методичні підходи щодо оцінки ефективністі маркетингової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Василюк, Катерина ОлександрівнаПоказано, що у сучасному бізнес-середовищі, маркетингова діяльність – це складний, багатоаспектний процес, який впливає на кінцевий результат діяльності будь-якого підприємства. Виконано аналіз існуючих підходів щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності, їх переваги, недоліки та область застосування на основі праць вітчизняних і зарубіжних вчених. Визначено роль і місце оцінки ефективності маркетингової діяльності як складової оцінки ефективності всього бізнесу підприємства. Запропоновано підхід щодо проведення оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, який дозволяє вирішувати як тактичні, так і стратегічні завдання підприємства. Ефективність маркетингової діяльності пропонується вимірювати за допомогою системи показників в двох напрямах: тактичному та стратегічному. При такому підході враховується часовий аспект виконання поставлених цілей і завдань, визначаються причинно-наслідкові зв'язки між результатами діяльності та факторами, що зумовили цей результат. Наведено класифікацію показників оцінювання ефективності маркетингової діяльності.Публікація An approach to forming dashboards for business processes state analysis(НТУ "ХПІ", 2017) Kopp, A. M.; Orlovskyi, D. L.; Kuka, D. O.There have been considered basic features of dashboards, their place and role in business process management concept, considered basic dashboards types, considered various recommendations of dashboards construction, and also considered basic visualization tools such as bar and line graphs, pie and scatter charts, bullet graphs and dials. An approach to formation of dashboards, used for the analysis of product supply business process state, has been proposed. Therefore, a set of performance indicators and a related system of scales have been defined. In order to solve the problem of dashboard design which means definition of number, type and place of visualization tools, mathematical models of unbounded and continuous knapsack problems have been applied. As a result of the proposed approach application, a prototype of a dashboard used for the analysis of product supply business process state has been developed.Документ Метод оцінки ефективності інвестицій інноваційного проекту модернізації обладнання(НТУ "ХПІ", 2015) Саченко, О. А.Запропоновано метод оцінки інноваційного проекту на основі використання приросту собівартості даної продукції. Проведено аналіз показників ефективності інноваційного проекту. Обґрунтовано, що при розрахунку показників ефективності повинні розглядатись тільки додаткові витрати і доходи проекту. Використання собівартості одиниці продукції як основи для оцінки прибутковості інвестиційного проекту може призвести до спотворення показників комерційної привабливості і до прийняття хибних рішень відповідно.Документ Оцінка ефективності інноваційних проектів при фінансуванні за рахунок прибутку(НТУ "ХПІ", 2011) Шейко, І. А.; Стороженко, О. В.Стаття присвячена питанням розрахунку ефективності інноваційних проектів по заміні обладнання при фінансуванні за рахунок власних коштів, а саме – прибутку. Методика, запропонована авторами, дає змогу розрахувати показники ефективності на базі початкового обсягу випуску, вартості нового обладнання.Документ Використання системи збалансованих показників, як сучасного інструменту аналізу діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Зелена, В. М.В статті розглянуто основні слабкі сторони системи збалансованих показників та наведено можливі шляхи її вдосконалення.Документ Методичний підхід до формування сценаріїв імітаційного моделювання бізнес-процесів(НТУ "ХПІ", 2013) Александрова, Вікторія ОлександрівнаПропонується методичний підхід до формування сценарного імітаційного моделювання бізнес-процесів. В основі підходу покладено три рівня опису БП: рівень дескриптивної моделі БП, рівень імітаційної моделі БП, рівень моделі виконання БП.Документ Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Орловський, Дмитро Леонідович; Пилипець, М. С.This article addresses the information technology support for choice, accounting and control of multiple indicators of commercial enterprises within the overall strategy of customer relationship management, in particular the question of forming complex pathways by which the indicator values are controlled and predicted.