Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : міжнародна науково-практична Internet-конференція студентів та молодих вчених

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27429

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових інновацій на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Савчук, Ганна Олександрівна; Щербак, Наталія Вікторівна
    Визначено мету маркетингу інновацій - маркетинговий супровід цієї інновації на ринку. Розглянуто процес включення інновацій в маркетингову діяльність та створення конкурентних переваг для нововведених товарів і послуг. Запропоновано використовувати маркетингові стратегічні методи, які базуються на плануванні виробництва інновацій, сегментуванні ринку, здійсненні комунікацій, встановленні цін, організації розподілу та просування інновацій, планування збуту, сервісне обслуговування та для створення конкурентної переваги розширити масштаби і роль маркетингу в інноваційній діяльності підприємства.