Публікація: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності"
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є планування та аудит міжнародної діяльності. Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка заходів по вдосконаленню системи маркетинг-менеджменту підприємства. Предметом планування та аудиту маркетингової діяльності є розгляд різних сторін діяльності підприємства та його складових, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності діяльності підприємства в цілому і його підрозділів, оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.
Опис
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалаврського ) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. В. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 16 с.