Публікація:
Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові стратегії, планування асортименту, методи, асортиментна політика, клієнтоорієнтовані фактори асортиментної політики, стратегія і тактика підприємства

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, К. Ю. Тимофєєв, С. О. Юрченко // Science, society, education: topical issues and development prospects : Abstracts of the 5ᵗʰ Intern. sci. and practical conf., Kharkiv, Ukraine, April 12-14, 2020 / edit. M. L. Komarytskyy. – Electronic text data. – Kharkiv, Ukraine : SPC "Sci-conf.com.ua", 2020. – P. 771-773. – Retrieved from: https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-society-education-topical-issues-and-development-prospects-12-14-aprelya-2020-goda-harkov-ukraina-arhiv/, free (accessed 07.12.2022).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в