Публікація:
Стратегії креативності в управлінні інтелектуальною власністю

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що креативний менеджмент є процесом створення нової системи знань, умінь і навичок. За своїм змістом він близький до інноваційного і відрізняється від нього лише тим, що розглядає об’єкт (інтелектуальний продукт) з боку його структури. Креативність є основною передумовою для створення інновацій. Креативна діяльність приводить до створення нових знань і перетворення їх на товари та послуги до виникнення купівельного попиту.

Опис

Ключові слова

інновації, інтелектуальна власність, креативність, менеджмент, ефективність, підприємства

Бібліографічний опис

Маслак М. В. Стратегії креативності в управлінні інтелектуальною власністю [Електронний ресурс] / М. В. Маслак // Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 квітня 2023 р. / Нац. авіаційний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 134-136. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65806.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в