Публікація:
Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану

dc.contributor.authorГордієнко, В. О.
dc.contributor.authorСтепуріна, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-03-20T13:21:44Z
dc.date.available2024-03-20T13:21:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГордієнко В. О. Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Гордієнко В. О., Степуріна С. О. // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : зб. тез доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листопада 2022 р. / гол. ред. Б. В. Самородов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 73-75.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75847
dc.language.isouk
dc.publisherХарківський національний університет імені В. Н. Каразіна
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectсоціальні мережі
dc.subjectвоєнний стан
dc.subjectбізнес
dc.subjectрекламний ринок
dc.subjectрелокація бізнесу
dc.titleЗміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication9fdcd588-2cf4-4e68-b4fa-43fa8eced174
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery9fdcd588-2cf4-4e68-b4fa-43fa8eced174

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Hordiienko_Zminy_u_marketynhu_2022.pdf
Розмір:
314.79 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: