Публікація: Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, соціальні мережі, воєнний стан, бізнес, рекламний ринок, релокація бізнесу
Бібліографічний опис
Гордієнко В. О. Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Гордієнко В. О., Степуріна С. О. // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : зб. тез доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листопада 2022 р. / гол. ред. Б. В. Самородов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 73-75.