Публікація:
Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

теорія Голдратт, компанія, обмеження ресурсів, маркетингова служба

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингу [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 10 листопада 2022 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 137-139. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61838.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в