Публікація: Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингу
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
теорія Голдратт, компанія, обмеження ресурсів, маркетингова служба
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Управління бізнесом на основі застосування теорії обмежень у маркетингу [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 10 листопада 2022 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 137-139. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61838.
