Публікація:
Використання маркетингу територій для розвитку туризму країни в умовах інформатизації суспільства

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, маркетингова діяльність, ринкові відносини, туристичні послуги, брендування

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Використання маркетингу територій для розвитку туризму країни в умовах інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / С. О. Васильцова // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 297-299. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71366.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в