Публікація: Місце рекламного аудиту у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
зовнішні ринки, рекламна діяльність, рекламний аудит, оцінювання ефективності
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Місце рекламного аудиту у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / Т. В. Романчик, С. О. Васильцова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 742-743. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 17.02.2024 р.).
