Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу"

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-03-21T09:03:02Z
dc.date.available2024-03-21T09:03:02Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractКонспект лекцій з дисципліни «Проєктний менеджмент у маркетингу» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Під час вивчення цієї дисципліни здобувачи будуть знайомитися з ключовими етапами життєвого циклу проєкту, включаючи стадії ініціювання, планування, виконання, контролю та завершення. Особлива увага приділятиметься розробленню маркетингового плану проєкту, визначенню його цілей, аудиторії та конкурентного середовища. Дисципліна також охоплює важливі аспекти проєктного менеджменту, в тому числі спілкування зі зацікавленими сторонами, формування команди проєкту та забезпечення ефективної комунікації всередині команди. Здобувачи також дізнаються про стратегії проектного менеджмента, що дозволить їм передбачити можливі проблеми та ризики в ході реалізації маркетингового проєкту та розробити план дій для їх уникнення або зменшення впливу. Мета дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу" полягає у вивченні та засвоєнні принципів, методів та інструментів управління проєктами з орієнтацією на маркетинговий аспект. Основні цілі цієї дисципліни включають розуміння проєктного менеджменту, розвиток навичок управління маркетинговими проєктами, застосування методів маркетингового дослідження, ефективне використання маркетингових інструментів, управління комунікаціями та залученням сторін, аналіз та оцінка маркетингового успіху, розробка маркетингових стратегій, управління ризиками та невизначеністю, а також створення інновацій та креативних рішень для вирішення маркетингових викликів у проєктах. Дисципліна спрямована на підготовку здобувачів до ефективного використання знань та навичок у сфері проєктного менеджменту з урахуванням особливостей маркетингового середовища. Конспект лекцій містить 13 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
dc.identifier.citationКонспект лекцій з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 76 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75895
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectконспект лекцій
dc.subjectекономічна діяльність
dc.subjectструктуризація маркетингових проєктів
dc.subjectуправління проєктними ризиками
dc.subjectбюджетування
dc.subjectуправління якістю маркетингових проєктів
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни "Проєктний менеджмент у маркетингу"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Proiektnyi_menedzhment.pdf
Розмір:
385.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: