Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингове ціноутворення"

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned2024-08-26T09:51:19Z
dc.date.available2024-08-26T09:51:19Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractМаркетингова цінова політика є однією з ключових складових загальної маркетингової стратегії компанії. Правильне формування цінової політики дозволяє не лише забезпечити конкурентоспроможність товарів та послуг, але й оптимізувати прибутковість підприємства. Вивчення цієї дисципліни допоможе студентам зрозуміти основні принципи маркетингового ціноутворення, методи аналізу ринку, визначення попиту та пропозиції, а також особливості застосування різних цінових стратегій у практичній діяльності. Методичні вказівки включають теоретичні аспекти маркетингової цінової політики, приклади розрахунків, а також практичні завдання, які допоможуть закріпити отримані знання. Особлива увага приділяється аналізу ринкових умов, визначенню еластичності попиту за ціною, розробці цінових стратегій та оцінці їх ефективності. Ці методичні вказівки також містять рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів та індивідуальне завдання, що сприятиме розвитку аналітичного мислення та навичок самостійного прийняття рішень у сфері ціноутворення. Індивідуальні завдання дозволять студентам більш глибоко опанувати матеріал та застосувати теоретичні знання у реальних ситуаціях. Мета дисципліни: Оволодіння теоретичними знаннями і практичними навиками, які необхідні для глибокого розуміння системи сучасного маркетингового ціноутворення в ринкових умовах.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" [Електронний ресурс] : для студентів денної форми навчання освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 44 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80425
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80425
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectмаркетингове ціноутворення
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectсамостійна робота
dc.subjectмаркетингова цінова політика
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.titleМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингове ціноутворення"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Marketynhove_tsinoutvorennia.pdf
Розмір:
1.73 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: