Публікація: Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
Дата
2014
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Одеський національний економічний університет
Анотація
У статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв'язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням.
The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented.
The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, оперативне планування, стратегічне планування, маркетингова стратегія
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах / О. М. Кітченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. – Одеса : ОНЕУ, 2014. – № 3 (54). – С. 115-119.