Публікація:
Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту

dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.contributor.authorГлавчев, Дмитро Максимович
dc.date.accessioned2024-03-18T04:58:29Z
dc.date.available2024-03-18T04:58:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШипуліна Ю. С. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту / Ю. С. Шипуліна, Д. М. Главчев // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 815.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75687
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectмаркетингова діагностика
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectінструменти штучного інтелекту
dc.subjectгенерація
dc.subjectексперименти
dc.subjectChatGPT
dc.subjectрезультати генерації
dc.subjectдостовірність інформації
dc.subjectмаркетингові дослідження
dc.subjectдопоміжні засоби
dc.titleПроблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2023_Shypulina_Problemy.pdf
Розмір:
285.45 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.18 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: