Публікація:
Маркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства

dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.contributor.authorПерерва, Поліна Олександрівна
dc.date.accessioned2024-08-28T09:04:01Z
dc.date.available2024-08-28T09:04:01Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractДоведено, що маркетингові бізнес процеси промислового підприємства включають в себе дві складові своєї діяльності: аналіз цільового ринку промислового підприємства та заходи по його формуванню; управління відносинами зі споживачами на базових положеннях маркетингової програми.
dc.identifier.citationКосенко О. П. Маркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства / О. П. Косенко, П. О. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27-28 березня, 2024 р. / М-во освіти і науки України ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. – Ч. 2. – С. 193-196.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80517
dc.language.isouk
dc.publisherКиївський національний університет культури і мистецтв
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectбізнес-процеси
dc.subjectсталий розвиток
dc.titleМаркетингові бізнес-процеси як запорука сталого розвитку промислового підприємства
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Kosenko_Marketynhovi_biznes-protsesy_2024.pdf
Розмір:
201.8 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: