Публікація:
Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-21T11:14:49Z
dc.date.available2014-02-21T11:14:49Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractВ роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів з використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними).uk
dc.description.abstractThe work improved the organizational structure of marketing department at large industrial enterprises, which lies in the selection of three departments: marketing research, business development and communications, conditional content features that are inherent in marketing as the basis for enterprise development. Improved methodological support of the evaluation of heads of departments of marketing, the distinction which differs is to integrate functional orientation of each department, the application of expert methods using universal scale Harinhtona for the quantitative determination of performance in two components: the results of the work and qualities of leaders (business, professional and personal).en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2012. – № 28.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4333
dc.language.isouk
dc.publisherКиївський національний економічний університетuk
dc.subjectдепартамент маркетингуuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.subjectструктура організаційнаuk
dc.subjectдослідження маркетинговіuk
dc.subjectрозвиток бізнесуuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectкерівництвоuk
dc.subjectметоди експертніuk
dc.subjectшкала Харінгтонаuk
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.subjectmarketing departmenten
dc.subjectevaluation of resultsen
dc.subjectevaluation of managersen
dc.titleОрганізаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Raiko_Orhanizatsiini zasady_2012.pdf
Розмір:
562.72 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: