Публікація:
Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2016-12-19T08:39:06Z
dc.date.available2016-12-19T08:39:06Z
dc.date.issued2016
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано важливість врахування часових параметрів при вирішенні питання запуску нової рекламної кампанії. Час певним чином впливає на ефективність реклами, проявляється у регулюванні таких параметрів, як час запуску рекламної кампанії, її тривалість, час трансляції реклами в засобах масової комунікації, складання графіку застосування засобів реклами. В роботі звертається увага на можливість отримання підприємством додаткових переваг завдяки раннім строкам початку просування товару. Обґрунтовано, що чим раніше підприємство почне просувати власний продукт, тим раніше буде отримана додаткова частка прибутку, яка може бути спрямована на розширення виробництва або на додаткові заходи просування. Такий аспект забезпечує "обростання" капіталовкладень ефектом завдяки безперервному та повторюваному кругообігу засобів, які є джерелом нових вкладень. Піднімаються питання вирішення протиріч раннього початку підготовки споживачів до сприйняття нового товару.uk
dc.description.abstractThe importance of taking into account time parameters when making a decision of starting a new advertisement campaign is substantiated in the article. Time definite impact on advertising effectiveness, is reflected in a regulation of parameters such as the launch of an advertising campaign, it’s duration, the amount of time of broadcasting advertising in the media. The paper draws attention to the possibility of obtaining additional benefits by a company because of the early start dates promotion. It is proved, that the sooner the company starts selling its product, the earlier an additional portion of the profits is provided. It may be aimed at increasing the production or promotion of additional measures. This aspect provides the effect of "fouling" investments thanks to the continuous and repetitive circulation of funds, which are the source of new investments. Raises issues of resolution of conflicts early start preparing consumers to perceive the new product.en
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу / Т. В. Романчик // Науковий вісник [Одеського нац. екон. ун-ту] : [зб. наук. пр.]. – Одеса : ОНЕУ, 2016. – № 2 (234). – С. 135-145.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25489
dc.language.isouk
dc.publisherОдеський національний економічний університетuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectфактор часуuk
dc.subjectінвестування у рекламуuk
dc.subjectситуаційний аналізuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjecttime factoren
dc.subjectadvertising effectivenessen
dc.subjectinvesting in advertisingen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleДеякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часуuk
dc.title.alternativeSome aspects of dependence advertising effectiveness on the time factoren
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2016_Romanchyk_Deiaki_aspekty_zalezhnosti.pdf
Розмір:
338.53 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: