Публікація: Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет
Дата
2013
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.
The basic concepts of online reputation management (ORM), building and supporting advantages of company’s positive image in networks and constituents of effective ORM are considered. Recommendations on work with negative reviews about a company in the Internet are given
The basic concepts of online reputation management (ORM), building and supporting advantages of company’s positive image in networks and constituents of effective ORM are considered. Recommendations on work with negative reviews about a company in the Internet are given
Опис
Ключові слова
ділова репутація, імідж компанії, управління репутацією, репутація компанії, інтернет-маркетинг, мережа Інтернет, business reputation, reputation management, online reputation management, internet marketing
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет / Н. П. Ткачова, Г. С. Пилипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 29-35.