Публікація:
Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.
The basic concepts of online reputation management (ORM), building and supporting advantages of company’s positive image in networks and constituents of effective ORM are considered. Recommendations on work with negative reviews about a company in the Internet are given

Опис

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет / Н. П. Ткачова, Г. С. Пилипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 29-35.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в