Публікація:
Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.
В статье рассмотрено ретроспективное формирования общих положений маркетингового менеджмента. Определено, что сегодня маркетинговый менеджмент выступает как программно-целевой механизм взаимодействия функций маркетинга и менеджмента и является основным инструментом современного управления бизнес - средой. Проведена детализация ключевых составляющих маркетинг - менеджмента, к которым отнесены системность, целенаправленность и многогранность. Обоснованы основные методы оценки конкурентоспособности потенциала предприятия на основе реализации аналитической функции маркетинга как составляющей системы маркетинг - менеджмента.
The article considers retrospective formation of general provisions of marketing management. It is defined that today marketing management acts as a program-target mechanism of interaction between marketing and management functions and is the main instrument of modern business environment management. Detailing of the key components of marketing management is carried out, which include systematic, purposeful and multifaceted. The main methods for assessing the competitiveness of the enterprise 's potential are substantiated based on the implementation of the analytical function of marketing as a component of the marketing management system.

Опис

Ключові слова

маркетинг, менеджмент, маркетинговий менеджмент, управління, бізнес-середовище, маркетинговый менеджмент, управление, бизнес-среда, marketing, management, marketing management, management, business environment

Бібліографічний опис

Мірощник М. В. Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес – середовища / М. В. Мірощник, С. В. Чернобровкіна, Є. О. Лучна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт щоріч. 6-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 22-23 березня 2018 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 61-67. – Серед авторів Мірошник М. В.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в