Публікація:
Економіка і маркетинг: практикум

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.

Опис

Бібліографічний опис

Посохов І. М. Економіка і маркетинг: практикум : навч. посібник / І. М. Посохов, В. Г. Дюжев, Т. О. Погорєлова ; ред. В. Г. Дюжев ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – 132 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в