Публікація:
Планування маркетингової діяльності підприємств на засадах стратегічного партнерства суб'єктів бізнесу

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівна
dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївна
dc.date.accessioned2024-11-25T12:45:53Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ сучасних умовах посилення конкуренції на ринку, підприємства стикаються з необхідністю впровадження нових підходів до планування своєї маркетингової діяльності. Стратегічне партнерство між суб’єктами бізнесу стає важливим інструментом для досягнення конкурентних переваг та забезпечення довготривалого розвитку. Мета дослідження. Метою даного дослідження є теоретичне обґрунтування планування маркетингової діяльності підприємств на засадах стратегічного партнерства суб'єктів бізнесу. Дослідження спрямоване на визначення ключових факторів, що впливають на успішність партнерських стратегій у маркетинговій діяльності підприємств. Матеріали і методи. У процесі дослідження були використані методи порівняльного аналізу, систематизації та узагальнення даних з літературних джерел українських та іноземних науковців. В процесі здійснення дослідження було використано наступні наукові методи: теоретичного узагальнення, лейформалізації, аналізу та синтезу (для побудови схеми основних моделей, переваги та недоліки крос-маркетингу); логічного узагальнення результатів (формулювання висновків). Результат. Дослідження показало, що планування маркетингової діяльності на засадах стратегічного партнерства сприяє зміцненню ринкових позицій підприємств. Було виявлено, що ефективність таких стратегій значною мірою залежить від рівня інтеграції маркетингових комунікацій та ступеня узгодження стратегічних цілей між партнерами. Перспективи подальших досліджень. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на аналіз впливу цифрових технологій на ефективність стратегічного партнерства у маркетинговій діяльності підприємств, а також на вивчення особливостей таких стратегій у різних секторах економіки та культурних контекстах.
dc.description.abstractIn today's conditions of increased competition on the market, enterprises are faced with the need to implement new approaches to planning their marketing activities. Strategic partnership between business entities becomes an important tool for achieving competitive advantages and ensuring long-term development. Purpose of the study. The purpose of this study is the theoretical justification of the planning of marketing activities of enterprises based on the principles of strategic partnership of business entities. The study is aimed at determining the key factors affecting the success of partnership strategies in the marketing activities of enterprises. Materials and methods. In the process of research, the methods of comparative analysis, systematization and generalization of data from literary sources of Ukrainian and foreign scientists were used. In the process of carrying out the research, the following scientific methods were used: theoretical generalization, formalization, analysis and synthesis (to build a scheme of the main models, advantages and disadvantages of cross-marketing); logical generalization of results (formulation of conclusions). Result. The study showed that planning marketing activities on the basis of strategic partnership contributes to strengthening the market positions of enterprises. It was found that the effectiveness of such strategies largely depends on the level of integration of marketing communications and the degree of coordination of strategic goals between partners. Prospects for further research. Further research can be aimed at analyzing the impact of digital technologies on the effectiveness of strategic partnerships in the marketing activities of enterprises, as well as at studying the characteristics of such strategies in different sectors of the economy and cultural contexts.
dc.identifier.citationМірошник М. В. Планування маркетингової діяльності підприємств на засадах стратегічного партнерства суб'єктів бізнесу / Мірошник Марія Володимирівна, Чернобровкіна Світлана Віталіївна // Internauka. Series : Economic Sciences. – 2024. – № 10. – 17 с.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-10-10419
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6309-6466
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83746
dc.language.isouk
dc.publisherВидавничий дім "Інтернаука"
dc.subjectпланування маркетингової діяльності
dc.subjectстратегічне партнерство
dc.subjectкрос-маркетинг
dc.subjectбізнес-партнерства
dc.subjectцифрові технології
dc.subjectmarketing planning
dc.subjectstrategic partnership
dc.subjectcross-marketing
dc.subjectbusiness partnerships
dc.subjectdigital technologies
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємств на засадах стратегічного партнерства суб'єктів бізнесу
dc.title.alternativePlanning of marketing activities of enterprises on the basis of strategic partnership of business subjects
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Internauka_2024_10_Miroshnyk_Planuvannia.pdf
Розмір:
532.37 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: