Публікація: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Вступ до спеціальності. Ознайомча практика"
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Одним з головних складників успіху економічно розвинутих країн світу є використання менеджменту, науково обґрунтованої та якісно побудованої системи управління організацією. Менеджмент виступає як результативний засіб формуванняринкових стратегій, залучення інвестицій, здійснення нововведень, оптимізації співвідношення попиту і пропозиції тощо. Реконструкція економіки, становлення ринкових відносин потребують найбільш активної і дієвої участі управлінської сфери. Нині економічні професії – серед найбільш затребуваних в Україні. Метою діяльності менеджера є аналіз виробничо–господарської діяльності підприємств і організацій у виробничій та комерційній сферах, банківських установах, прогнозування економічної діяльності, розробка заходів з підвищення ефективності виробництва, ведення обліку, удосконалення методів управління, участь у системному управлінні підрозділами та зовнішньоекономічній діяльності, управлінні персоналом, управлінні організацією в цілому, мотивуванні персоналу та інше. Реалізація мети діяльності менеджера передбачає набуття в процесі навчання відповідних знань, умінь та навичок, які забезпечують широкий світогляд, поєднання нового економічного мислення, глибоких знань фундаментальних економічних законів, обґрунтування напрямів розвитку персоналу підприємств в умовах ринкової економіки із знанням соціально–психологічних основ спілкування людей.
Опис
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Вступ до спеціальності. Ознайомча практика" [Електронний ресурс] : для студентів денної та заочної форм навчання спец. 073 "Менеджмент" / уклад.: Н. М. Шматько ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 14 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/86712
