Публікація:
Маркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємства

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Медобори-2006

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено процес формування маркетингових рейтингів підприємство щодо оцінки успішності їх діяльності. Проаналізовано основні дефініції сутності конкурентоспроможність підприємства, запропоновано основні складові маркетингового рейтингу підприємств щодо оцінки рівня їхньої конкурентоспроможності. Охарактеризовано сучасний стан складання рейтингів підприємств щодо оцінки наявних та виявлення можливих ресурсів.
The process of forming of the marketing rating is investigational enterprise in relation to the estimation of success of their activity. Basic definitions of essence are analysed competitiveness of enterprise, the basic constituents of the marketing rating of enterprises are offered in relation to the estimation of level of their competitiveness. The modern state of stowage of rating of enterprises is described in relation to the estimation of present and exposure of possible resources.

Опис

Ключові слова

рейтинг, конкурентоспроможність, підприємство, потенціал, оцінка, маркетинговий рейтинг, rating, competitiveness, enterprise, potential, estimation, marketing rating

Бібліографічний опис

Маковоз О. С. Маркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємства / О. С. Маковоз // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Економічні науки. – 2016. – Вип. 11. – С. 473-479.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced