Публікація:
Оптимізація діяльності рекламного агентства на засадах тайм-менеджменту

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національна академія Національної гвардії України

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламна діяльність, управління часом, бізнес, маркетинг, делегування

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Оптимізація діяльності рекламного агентства на засадах тайм-менеджменту / Романчик Т. В., Струк Д. М. // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. Міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. – Харків : НА НГУ, 2024. – С. 140-142.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в