Публікація: Особливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стану
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
український бізнес, воєнний стан, контент, таргетована реклама, соціальні мережі, соцмережі під час війни
Бібліографічний опис
Гордієнко В. О. Особливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стану / В. О. Гордієнко, С. О. Степуріна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 219.