Публікація:
Особливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стану

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

український бізнес, воєнний стан, контент, таргетована реклама, соціальні мережі, соцмережі під час війни

Бібліографічний опис

Гордієнко В. О. Особливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стану / В. О. Гордієнко, С. О. Степуріна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 219.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в