Публікація:
Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці

dc.contributor.authorПогорєлова, Тетяна Олексіївнаuk
dc.contributor.authorПередрій, Андреа Елізабет Юріївнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-04-18T12:55:30Z
dc.date.available2022-04-18T12:55:30Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractАналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.uk
dc.identifier.citationПогорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56488
dc.language.isouk
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectбізнес-економікаuk
dc.subjectмоделювання поведінкиuk
dc.subjectпідходиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleОбґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіціuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8aca426c-b963-429f-880f-70b3963b4cb2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8aca426c-b963-429f-880f-70b3963b4cb2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Pohorielova_Obgruntuvannia_pidkhodiv_2022.pdf
Розмір:
814.46 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: