Публікація:
Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами

Ескіз

Дата

2010

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Запорізький національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.
Model of interaction of the system «enterprise - consumer - partner» considers a parity of economic parameters of processes of manufacture, deliveries and distributions of production, including an estimation of competitiveness of enterprise, business partner’s attractiveness, consumer’s willingness for consumption. Having estimations of these parameters, it is possible to obtain estimations of volumes of manufactures, consumption, deliveries from partners, according to criterion of optimality (max) of profits, and it is limited by objects of manufacture, deliveries, consumption and to the accepted conceptions.

Опис

Ключові слова

процес виробничий, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, продукція, оптимальність прибутку, economy-mathematical model, information interaction, partners, consumers

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Вісник Запорізького нац. ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Запоріжжя : ЗНУ, 2010. – № 2 (6). – С. 144-150.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в