Публікація: Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
економічні системи, суб'єкти економічні, роздержавлення, крива попиту, монополізація ринку, еластичність пропозиції, ринкові структури, макроекономічні показники, макроекономічна рівновага, сукупна пропозиція, закон Оукена, інвестиції, міжнародні економічні відносини, світове господарство
Бібліографічний опис
Максименко Я. А. Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Я. А. Максименко, Т. А. Дяченко // Маркетингова діяльність підприємств : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Розд. 1. – С. 13-52. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047.