Публікація:
Управління потенціалом підприємства на основі використання інструментів маркетингової діагностики

dc.contributor.authorЛангліц, Олександрuk
dc.contributor.authorГерасікова, Валерія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславнаuk
dc.date.accessioned2016-04-04T06:47:14Z
dc.date.available2016-04-04T06:47:14Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractОбґрунтовано, що діагностика як процес виявлення сильних і слабких сторін дає можливість більш ефективно планувати і використовувати свої сили і ресурси. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі маркетингової діагностики. Рекомендовано розвиток рослинництва здійснюється шляхом підвищення родючості землі та запровадження сучасних технологій, що сприятиме забезпеченню стабільності та ефективності використання земель сільськогосподарського призначення.uk
dc.description.abstractIt is proved that the diagnosis as a process of identifying strengths and weaknesses as a private company, and companies competitors, enabling it to eliminate the antagonistic conflicts in the process of interaction and competition more effectively plan and use their res ources. It analyzed the activity of one of the most promising Ukrainian agricultural enterprises ZAT "ROS AGRO". The basic directions of reforming the marketing activities of ZAT "ROS AGRO" on the basis of marketing diagnostics.en
dc.identifier.citationЛангліц О. Управління потенціалом підприємства на основі використання інструментів маркетингової діагностики / О. Лангліц, В. В. Герасікова, М. В. Літвиненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – № 59 (1168). – С. 48-52.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20603
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectконкурентоздатністьuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectпосівuk
dc.subjectcapacity managementen
dc.subjectagricultural enterpriseen
dc.titleУправління потенціалом підприємства на основі використання інструментів маркетингової діагностикиuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2015_59_Lanhlits_Upravlinnia.pdf
Розмір:
563.89 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: