Публікація:
Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorЦейтлін, Леонід Мусійовичuk
dc.date.accessioned2017-01-27T13:46:28Z
dc.date.available2017-01-27T13:46:28Z
dc.date.issued2016
dc.description.abstractОбґрунтовано маркетингове забезпечення оцінювання споживацької привабливості товару промислового призначення, що базується на визначені поняття споживацької привабливості з урахуванням активних потреб та очікувань споживачів, втілених в основні конструктивні, технологічні, економічні, екологічні, ергономічні ознаки його якості, що задовольняють найважливіші потреби споживачів. Систематизовано суттєві фактори впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, що складають його споживацьку привабливість на основі комплексного дослідження різнохарактерних факторів та їх об'єднанні з урахуванням потенційних інтересів споживачів.uk
dc.description.abstractThe aim of the article is to establish marketing support for ensuring customer appeal of industrial goods. We consider the essence and improve the notion of customer appeal of goods. Customer appeal is understood as the perception by the potential customer of the totality of parameters that satisfy his or her most important needs and marketing factors. The parameters of goods are implemented as basic constructive, technological, environmental, ergonomic characteristics of goods that contribute to comprehensive quality assessment and marketing factors manifest as price, methods of distribution and stimulation. In the proposed definition, in contrast to previous ones, more comprehensive treatment is given to the totality of all possible parameters of goods that satisfy customers’ needs, which must be used in the production and promotion in accordance with the general economic tendency for consumerization.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2016. – № 1. – С. 22-31.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26710
dc.language.isouk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk
dc.subjectтовар промислового призначенняuk
dc.subjectспоживча привабливістьuk
dc.subjectmarketing supporten
dc.subjectindustrial goodsen
dc.subjectcustomer appealen
dc.titleМаркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначенняuk
dc.title.alternativeMarketing support for customer appeal of industrial goodsen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
2016_Raiko_Marketynhove_zabezpechennia.pdf
Розмір:
345.23 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: