Публікація:
Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівна
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2024-04-08T08:05:53Z
dc.date.available2024-04-08T08:05:53Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractМетою статті є теоретичний огляд формування та розвитку новітніх технологій маркетингу та їх практична адаптація до підприємницької діяльності бізнес суб’єктів України. Розглянуто основні технології маркетингу, які опрацьовані різними ринками та застосовуються бізнес структурами середнього бізнесу. Деталізовано, що при проведенні кабінетних досліджень маркетологи використовують технологію Big Data як технологію обробки структурованих та неструктурованих масивів даних великого обсягу для подальшого використання їх з метою вирішення різноманітних завдань. Конкретизовано, що для проведення польових досліджень у арсеналі маркетологів є такі дієві технології маркетингу як SMM (Social Media Markitang), SEO (Search Engine Optimization), технології Tableаu, Google Data Studio, Microsoft Power BI, TRI*M, digital реклама та технологія CRM. Відокремлені основні новітні технології маркетингу, а саме: NFT – технологія (Non-Fungible Tokens), AR/VR (аugmented reality/virtual reality – доповнена реальність / віртуальна реальність) технології та технологія штучного інтелекту. За проведеними дослідженнями встановлено, що на тепер технологію CRM стовідсотково використовують всі бізнес структури, технологію digital реклами – 95%, технологію SMM – 85%, технології TRI*M та SEO – 75%. Деталізовано, що технологію штучного інтелекту використовують компанії великого та середнього бізнесу в наступних сферах: персоналізованої автоматизації, омніканального, всеканального маркетингу, сфері формування ком’юніті бренду та створення текстів, зображення для його просування тощо.
dc.description.abstractThe purpose of the article is a theoretical review of the formation and development of the latest marketing technologies and their practical adaptation to the entrepreneurial activity of Ukrainian business entities. The main marketing technologies developed by different markets and used by business structures of medium-sized businesses are considered. It is detailed that when conducting office research, marketers use Big Data technology as a technology for processing large volumes of structured and unstructured data for their further use in order to solve various tasks. It is specified that effective marketing technologies such as SMM (Social Media Markitang), SEO (Search Engine Optimization), Tableau technologies, Google Data Studio, Microsoft Power BI, TRI*M, digital advertising and CRM technology are in the arsenal of marketers for conducting field research. The main new marketing technologies are separated, namely: NFT technology (Non-Fungible Tokens), AR/VR (augmented reality/virtual reality) technology and artificial intelligence technology. According to the conducted studies, it was established that CRM technology is currently used by all business structures, digital advertising technology - 95%, SMM technology - 85%, TRI*M and SEO technologies - 75%. It is detailed that artificial intelligence technology is used by large and medium-sized business companies in the following areas: personalized automation, omnichannel, omnichannel marketing, the field of brand community formation and creation of texts, images for its promotion, etc.
dc.identifier.citationМірошник М. В. Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти / М. В. Мірошник, О. М. Кітченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 30-35.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.1.30
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0007-6511-5270
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76254
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectновітні технології
dc.subjectринок
dc.subjectбізнес суб'єкти
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.subjectmarketing
dc.subjectlatest technologies
dc.subjectmarket
dc.subjectbusiness entities
dc.subjectactivity
dc.titleНовітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти
dc.title.alternativeThe latest marketing technologies: theoretical and practical aspects
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2024_1_EN_Miroshnyk_Novitni_tekhnolohii.pdf
Розмір:
491.01 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.18 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: