Публікація: Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринку
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський державний університет
Анотація
Дослідження кон'юнктури ринків промислових товарів реалізуються з використанням різних методик в залежності від поставлених завдань, наявної інформації і відтворюється певним набором показників, що в повній мірі характеризуються той чи інший ринок. Від складу цих показників, коректного представлення методів їх визначення, об’єктивності визначення міри важливості багато в чому залежить дієвість та ефективність управління підприємством.
Опис
Ключові слова
фактори кон'юнктуроутворюючі, товар-субститут, місткість ринку, виробники, споживачі, середовище ринкове, канали розподілу
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринку / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 27-29 вересня 2012 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2012. – С. 193-196.