Публікація:
Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринку

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Дослідження кон'юнктури ринків промислових товарів реалізуються з використанням різних методик в залежності від поставлених завдань, наявної інформації і відтворюється певним набором показників, що в повній мірі характеризуються той чи інший ринок. Від складу цих показників, коректного представлення методів їх визначення, об’єктивності визначення міри важливості багато в чому залежить дієвість та ефективність управління підприємством.

Опис

Ключові слова

фактори кон'юнктуроутворюючі, товар-субститут, місткість ринку, виробники, споживачі, середовище ринкове, канали розподілу

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринку / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 27-29 вересня 2012 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2012. – С. 193-196.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в