Публікація:
Маркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки

dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.contributor.authorБур'ян, Олег Олексійович
dc.date.accessioned2024-08-13T10:31:28Z
dc.date.available2024-08-13T10:31:28Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractРозширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств вимагає подальшого розвитку та вдосконалення маркетингових підходів за рахунок маркетингових інструментів. Вихід на міжнародний ринок — це великий крок для будь-якої компанії, але з правильним плануванням та стратегією він може стати джерелом нових можливостей та успіху. Актуальністю обраної теми дослідження є важливість зовнішньоекономічної діяльності для прогресу та розвитку економіки будь-якої країни. Зростання глобалізації та інтернаціоналізації світового господарства створює нові можливості для підприємств розширити свої ринки збуту та залучити нових клієнтів. В даній статті були розроблені конкретні рекомендацій щодо впровадження актуальних маркетингових стратегій, за рахунок маркетингових інструментів, які спрямовані на розширення зовнішньоекономічних зв'язків підприємства і виходу на міжнародні ринки. Автором були запропоновані важливі компоненти стратегії міжнародних ринків та виокремлені кроки, які складають основу плану міжнародного маркетингу. Також, як висновок, автор було рекомендовані найефективніші канали міжнародного маркетингу на 2024 рік.
dc.description.abstractExpansion of foreign economic activity of enterprises requires further development and improvement of marketing approaches due to marketing tools. Going international is a big step for any company, but with the right planning and strategy, it can be a source of new opportunities and success. The relevance of the chosen research topic is the importance of foreign economic activity for the progress and development of the economy of any country. The growth of globalization and internationalization of the world economy creates new opportunities for enterprises to expand their sales markets and attract new customers. Effective marketing activities allow enterprises to increase their competitiveness in international markets, attract new customers and retain existing ones, as well as improve the image of the company. This becomes a key factor for strengthening the company's position on foreign economic markets. The expansion of international trade activities can lead to increased competition, but also opens up new opportunities for enterprises, such as the right strategy for entering and establishing new markets, as well as the constant analysis and improvement of marketing approaches. In this article, specific recommendations were developed regarding the implementation of current marketing strategies, at the expense of marketing tools, which are aimed at expanding the company's foreign economic ties and entering international markets. The author proposed important components of the strategy of international markets and singled out the steps that form the basis of the international marketing plan. Also, as a conclusion, the author recommended the most effective international marketing channels for 2024.
dc.identifier.citationКосенко О. П. Маркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки / О. П. Косенко, О. О. Бур'ян // Інвестиції: практика та досвід. – 2024. – № 7. – С. 53-59.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.7.53
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9988-690X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0002-7192-4334
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80087
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ "ДКС Центр"
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могили
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectмаркетингові інструменти
dc.subjectзовнішні ринки
dc.subjectmarketing
dc.subjectcompetitiveness
dc.subjectmarketing tools
dc.subjectforeign markets
dc.titleМаркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки
dc.title.alternativeMarketing tools for efficient entering international markets
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
IPD_2024_7_Kosenko_Marketynhovi_instrumenty.pdf
Розмір:
792.82 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: