Публікація:
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned2023-05-12T09:42:59Z
dc.date.available2023-05-12T09:42:59Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractМетою підготовки маркетолога є формування фахівця з дослідження ринку, вивчення споживачів, їх потреб, складання товарного асортименту, організації діяльності підприємств у напрямку досягнення їх кінцевих цілей – задоволення потреб споживачів та отримання необхідного прибутку. Маркетолог повинен аналізувати та прогнозувати ринок товарів, які виготовляє підприємство. Це включає вміння збирати потрібну інформацію, обробляти її, аналізувати та приймати рішення щодо розробки нових виробів, ефективної системи збуту товарів, встановлення цін та організації рекламної кампанії. У цьому виданні надано рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», де вміщено всі необхідні дані про структуру та зміст курсової роботи, якими потрібно керуватися при її написанні та оформленні. Результатом написання курсової роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” – це теоретичний розгляд обраної теми, характеристика підприємства, аналіз його діяльності, характеристика макро- і мікросередовища, аналіз конкурентних позицій товарів на ринку. На основі такого аналізу та з результатів попередніх курсових робіт необхідно розробити рекомендації з удосконалення окремих напрямків товарної політики підприємства: асортиментна політика, ринкова адекватність товару, дизайн товару та упаковка, система якості підприємства і система сервісу, імідж товару, конкурентоспроможність товару та ін.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика" : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо підготовки освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад.: Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 32 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65053
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectекономіка
dc.subjectнавчальний процес
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.subjectімідж товару
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.titleМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Marketynhova_tovarna_polityka.pdf
Розмір:
538.13 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
10.82 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: