Публікація:
Обґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-19T14:04:45Z
dc.date.available2014-02-19T14:04:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationРайко Д. В. Обґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 листопада 2010 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2010.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4281
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний університет "Львівська політехніка"uk
dc.subjectпідхід стратегічнийuk
dc.subjectінструменти управлінськіuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectпідхід міждисциплінарнийuk
dc.subjectтеорія поведінковаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectаналіз системнийuk
dc.titleОбґрунтування теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Raiko_Obgruntuvannia teorii_2010.pdf
Розмір:
132.02 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: