Публікація:
Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії

dc.contributor.authorЧернишов, Владислав Олеговичuk
dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2022-06-11T22:02:17Z
dc.date.available2022-06-11T22:02:17Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractНаведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.uk
dc.identifier.citationЧернишов В. О. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 81-83.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
dc.language.isouk
dc.publisherЧеркаський державний технологічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.titleРоль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компаніїuk
dc.title.alternativeThe role of marketing research in the strategic management of the company's marketing activityen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Chernyshov_Rol_marketynhovykh_2022.pdf
Розмір:
221.17 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: