Публікація: Бізнес-моделі: виклики сьогодення для міжнародного бізнесу
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Останні декілька років поняття "бізнес-модель" досить міцно увійшло до лексикону українського бізнес-середовища. Проте, його сутність та розуміння є неоднозначним та викликає більше питань, між надає коректних відповідей. А це призводить до використання поняття "бізнес-модель" в більшому ступені, як модного терміну, між як інструменту для управління міжнародним бізнесом. Втім, більшість цих моделей набули розробки у минулій декаді, а тому не завжди можуть врахувати виклики сучасного цифрового середовища, необхідні для управління міжнародним бізнесом, зокрема: (1) спільне створення цінності (value co-creation); (2) такий феномен, як "connected consumers"; (3) використання великих даних (big data); (4) прискорення швидкості прийняття рішення про покупку (new consumer decision journey); використання штучного інтелекту (AI) при створенні цінності для споживача.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зубкова А. Б. Бізнес-моделі: виклики сьогодення для міжнародного бізнесу / А. Б. Зубкова // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2017 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 104-105.