Публікація:
Дослідження особливостей торгівлі з європейськими компаніями

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний університет "Києво-Могилянська академія"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В доповіді доведено, що перш ніж починати торгівлю з європейськими компаніями, варто зробити дослідження ринку, щоб зрозуміти попит на пропоновані товари чи послуги в Європі, конкурентну обстановку, особливості споживачів та маркетингові стратегії. Для успішної торгівлі важливо встановити стабільні торгові відносини з європейськими партнерами. Це може охоплювати укладання контрактів, визначення умов поставок та взаєморозрахунків. Тому конче необхідно знаходити європейські компанії, які зацікавлені у співпраці. Це може бути зроблено через участь у міжнародних виставках, використання бізнес-мереж, а також за допомогою онлайн-платформ та баз даних.

Опис

Ключові слова

торгівля, європейські компанії, міжнародний бізнес, ефективність, підприємства

Бібліографічний опис

Сусліков С. В. Дослідження особливостей торгівлі з європейськими компаніями / С. В. Сусліков, П. Г. Перерва, Д. В. Нестеров // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 2. – C. 166-168.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в