Публікація: Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Мета конспекту лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" полягає у систематичному викладенні основних концепцій, теорій, методів та практик, що пов'язані з маркетингом в мультикультурному середовищі. Конспект повинен забезпечити здобувачам чітке та структуроване розуміння таких аспектів: основи мультикультурного маркетингу, визначення та значення мультикультурного маркетингу та відмінності між традиційним та мультикультурним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Мультикультурний маркетинг» є отримання здобувачами знань з теоретичних основ щодо визнання відмінностей у сприйнятті, мотивах та віруваннях серед споживачів як фізичних, так і юридичних осіб з різними культурними цінностями та практичних навичків щодо організації маркетингової діяльності споживачами з урахуванням особливостей розуміння мультикультурного ринку. Даний конспект може використовуватися для вивчення дисципліни «Мультикультурний маркетинг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти з урахуваннями компетентностей.
Опис
Ключові слова
конспект лекцій, мультикультурний маркетинг, маркетинг, мультикультурність, мультикультурний ринок, культурні константи
Бібліографічний опис
Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 96 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79578