Публікація:
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств"

dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівнаuk
dc.date.accessioned2018-01-22T14:24:18Z
dc.date.available2018-01-22T14:24:18Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractДані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Промисловий маркетинг» і мають допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по дисципліни. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях з курсу «Промисловий маркетинг» і має на увазі самостійне більш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота з дисципліни «Промисловий маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань промислового маркетингу.uk
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств" : для студ. заочної форми навчання / уклад. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 32 с.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34063
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectробота контрольнаuk
dc.subjectзміст роботиuk
dc.subjectструктура роботиuk
dc.subjectоформлення роботиuk
dc.subjectринок підприємствuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk
dc.subjectсегментування ринкуuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectконтрольuk
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств"uk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2017_Marketynh_prom_pidpryemstv.pdf
Розмір:
340.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: