Публікація: Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Державний біотехнологічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства
Бібліографічний опис
Романчик Т. В. Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Романчик Т. В., Самойлов О. В. // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 516-518. – Отримано з https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/, вільний (дата звернення 09.09.2024 р.).